Canada-HereWeAre.reismee.nl

het is bijna zover

Vrijdagavond en we hebben inmiddels allemaal vakantie. Dus beetje poetsen, ruimen, laatste boodschapjes doen en koffers pakken. En deze wegen! En wat denk je 7 en 14 kilo dus er kan nog wel wat bij (Maxx 23 kg).

Gisteren is er nog contact geweest met Canada, met Mary Ellen & Jim: het bier staat koud, das niet verkeerd. En Joanne heeft ons uitgenodigd voor een barbecue op zondagavond. Das ook lekker, mooi begin van ons bezoek aan Canada.

De eerste twee nachten hebben we en hotel gereserveerd in London, daarna een voor 1 nacht in Niagara en daarna zien we nog wel.

Dirk en Yvonne

Oke, dan zullen wij vandaag ook maar onze spullen bij elkaar gaan zoeken die mee moeten. Als we te veel hebben weten we dus wie er nog ruimte heeft :-)

Harry

Na 4 weken zelf pleite te zijn geweest, nu jullie weer weg. Zal jullie missen! Veel plezier en doe de Canucks de groeten van ons in Gemonde.

Wilma

Eindelijk is het dan zover. ... ik wens jullie heel veel plezier en geniet van deze bijzondere reis. Ik wacht met smart op jullie reisverhalen. ...en zal ze ook aan mama voorlezen; kunnen wij mooi op afstand mee genieten.