Canada-HereWeAre.reismee.nl

touch down

Touch down, we zijn geland: Canada here we are !!!!

Het was wel een hele zit, het voelt als een heel end fietsen, niet in de benen maar wel het achterste. Gelukkig waren er onderbrekingen met drinken, nootjes, plasje, drinken, ijsje en tussendoor natuurlijk filmpje, spelletje, slapen, wat lezen en zo gaan ook 8 uur in je stoel zitten voorbij. Het uitzicht was ook super heel veel sneeuw volgens Dirk (kunnen ook willen zijn geweest), maar wat wil je op 11,5 kilometer hoogte.

Dan allemaal tegelijk het vliegtuig uit, maar wij als allerallerlaatsten en daar is Toronto .

Ff zoeken naar ons autootje (meevaller) en op naar het volgende avontuur. Wat al begint met proberen de stad uit te komen, blijkt het navigatie systeem niet goed te zijn ingesteld maar met een ouderwetse kaart en een Hollandse mond lukt het ons toch. Op naar london.

In gecheckt in studentenhotel, met suite kamer keuken, 2 slaapkamers en 2 badkamers dus ook dat valt niet tegen een toen snel ons mam naar tante riek wegbrengen (dachten we)... Nee dus want die stond al klaar om meteen door te rijden naar Joanne en Kevin (en achterneef Mike) waar we op een barbecue zijn uitgenodigd. Nicht Mary Ellen met man Jim waren daar ook evenals neef Bill en zijn vrouw Cathy. Mooi optrekje met zwembad, tuin, paarden wei en wat al niet meer. Gezellig een paar uurtjes doorgebracht en dadelijk naar bed, we zijn op.

Morgenavond afgesproken om bij Mary Ellen en Jim te gaan eten.

Annemieke

Heel veel plezier, Geniet er van doe iedereen de groetjes en tot 13 Augustus,

xx

toon en wilma

Hartstikke leuk en fijn dat jullie goed aangekomen zijn.... ennuh Dirk; mss moet je een andere bril opzetten.....om het verschil tussen wolken en sneeuw te zien. HaHa...
nog een prettige voortzetting van de vakantie

jan en annie

hoi goed aan gekomen isheel mooi nu genieten van devakantie nog veel plezier

annie en jan