Canada-HereWeAre.reismee.nl

maandag 28 juli port Stanley, st. Thomas en London

Na een lekker nachtje om zes uur weer wakker, ja hoor er kwam iemand het grasmaaien, maar goed je kunt ook niet blijven slapen natuurlijk. Lekker op het gemak opgestart en even lekker gaan ontbijten. Het was een goed ontbijt, alleen misten we het vlees en/of het ei. Vervolgens zijn we even op de koffie gegaan bij tante Rieka, Karel en moedertje Geerts. Even gezellig kletsen en weg zijn we weer. We zijn vandaag bij Port Stanley geweest waar Mieke en ik (Yvonne) even pootje hebben gebaaid en daarna onze voetzolen hebben verbrand aan het enorm hete zand. Maar goed dat hebben weer goed gemaakt met een paar lekkere smoothies. En de heren een lekker Canadees biertje. Daarna zijn we naar Sint Thomas gegaan om daar een enorme olifant te gaan bekijken. Hups weer in de heerlijke airconditioned auto om Downtown London te gaan bekijken. Daar in het Victoriapark hebben een aantal eekhoorns gespot en gefotografeerd natuurlijk. Daarna gezellig naar Mary Ellen, Jim, Jeff en Derk geweest. Gezellig geklets en genoten van een goede maaltijd. Vervolgens in de kelder even een potje pool gespeeld en vet verloren van zoon Derk. Maar het was gezellig en daar draait het toch allemaal om. Nu is het weer tijd om naar bed te gaan, zodat we morgen naar de Niagara Falls kunnen gaan en daar hopelijk kunnen gaan genieten van hoop natuur schoon.